Ήρθε η ώρα της ανανέωσης, αν και εμφανισιακά δεν αποκλίνει από την κλασική φόρμα

Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, δέκα χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον επί μακρόν συνεργάτη του Takeo Fujisawa, είχε συγκεκριμένο σκοπό «να προσφέρει χαρά παίζοντας χρήσιμο ρόλο στα ζωές των ανθρώπων». Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο.

Τώρα ήρθε η ώρα της ανανέωσης, με το ιαπωνικό εργοστάσιο να αποκαλύπτει το Super Cub C125, μια εξέλιξη του θρυλικού παπιού.

«Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας, άντρες και γυναίκες, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο προσωπικό στυλ και θέλουμε το νέο μας Super Cub C125 να αναβαθμίσει το lifestyle τους. Η διαχρονική του σχεδίαση εκφράζει αξία σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ έχουμε βελτιώσει τον κινητήρα και το πλαίσιο. Όπως ίσχυε και για τον ιδρυτή μας, η μεγαλύτερη χαρά μας είναι να έχουμε θετική επίδραση στην καθημερινή ζωή – και να χαρίζουμε χαμόγελα στα πρόσωπα όλων των κατόχων Super Cub όποτε και όπου το χρησιμοποιούν», λέει χαρακτηριστικά ο Large Project Leader, Tadamasa Maeda.

Εμφανισιακά, το νέο Super Cub C125 δεν αποκλίνει από την κλασική φόρμα.

Ο αερόψυκτος, διβάλβιδος κινητήρας ψεκασμού καυσίμου SOHC 125 κ. εκ. έχει βελτιωθεί αισθητικά με ένα ματ μεταλλικό φινίρισμα και λεπτομέρειες χρωμίου που του χαρίζουν premium εμφάνιση, ενώ παράλληλα έχει αναβαθμιστεί εσωτερικά για βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Η μέγιστη ισχύς 9,65hp αποδίδεται @ 7.500 σ.α.λ., και η ροπή των 10,4 Nm @ 5.000 σ.α.λ. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι γραμμικές με πλούσια απόδοση από τις μεσαίες μέχρι τις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και - σύμφωνα με την παράδοση του κλασικού Super Cub - οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη, χωρίς την ανάγκη για μανέτα.

Με τον συγκεκριμένο κινητήρα, το Super Cub C125 καλύπτει 66,7 χλμ/λίτρο (WMTC mode), απολαμβάνοντας αυτονομία περίπου 245 χιλιόμετρα από ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 3,7 λίτρων.

Το ατσάλινο πλαίσιο έχει αποκτήσει πρόσθετη ακαμψία, βελτιώνοντας την χρηστικότητα του Super Cub. Η μεγαλύτερη διαδρομή της εμπρός και πίσω ανάρτησης, οι τροχοί 17-ιντσών από χυτό αλουμίνιο και το εμπρός δισκόφρενο προσφέρουν εξαιρετική ισχύ φρεναρίσματος. Φωτισμός full LED προσδίδει μία σύγχρονη νότα, ενώ το Smart Key είναι ιδιαίτερα πρακτικό στην καθημερινότητα.


Tο θρυλικό μοντέλο που θέλει να επαναφέρει στην παραγωγή η Kawasaki
Για ένα διάστημα αποτελούσε την ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο...